I když už začínáte bojovat s častými červenými čísly v účetnictví, pořád byste to ještě neměli vzdávat a krachnout. Možná se jen jedná o nějaké utlumené období, které za čas přejde samo, nebo s Vaší pomocí.
Tak se na to podívejte znovu.
Abyste našli ideální řešení pro nemilou situaci ve Vašem podnikání, zaměřte se na takový soukromý audit.
- Spočítejte náklady a příjmy a porovnejte je.
- Co Vaše povědomost mezi potenciálními zákazníky? Jakou máte reklamu?
- Nemáte příliš zaměstnanců?
- Jak lukrativní je místo Vašeho obchodu?
Odpovězte si pravdivě na všechny otázky a můžete začít jednat.
- Jestliže jsou Vaše náklady příliš vysoké, změňte velkosklady s oblečením, kde své zboží nakupujete. Výhodou budou pořizovací ceny a neokoukané zboží.
- Jestliže máte nějakou reklamu, tak ta bude zřejmě neúčinná. Na ni se podívejte z jiného úhlu pohledu!
- V zaměstnancích to asi nebude. Vždyť jenom Vy zaskakujete za několik profesí: za prodavačku, manažera, účetní a nákupčí.
- Ale místo je také na pěkném, rušném rohu ulice. Tady problém také nebude.
Inu, pokud se rozhodnete pro variantu: Ano, jdu do toho, to dám, potom se pusťte do vyhledávání takových velkoskladů s oblečením, které nabízejí stoprocentní kvalitu, příznivé ceny a množstevní ceny, které jenom uvítáte.
Sice i na takovou změnu potřebujete investice, ale s tím musíte počítat. Než se stanete pravidelným odběratelem velkoskladu s kvalitními kousky oblečení, musíte si na nějaké ty výhody chvíli počkat. Ale vyplatí se to.
No a s reklamou Vám může pomoci jen renomovaná firma, když se Vaše kreativita dostala do úzkých.
Výhled do lepších časů to není špatný, viďte?
Víte, že v nově nalezených velkoskladech s perfektními kousky oblečení můžete najít opravdu něco výjimečného za nízkou cenu? Za tu cenu můžete k velkému nákupu přidat zákazníkovi i tričko. Budete si to moci dovolit. No a to se hned rozkřikne a za chvíli se dveře u Vašeho obchodu netrhnou!
To musíte dát!