Zdravotní personál versus pacient

Žijeme v době, kdy lidé, jen a jen pospíchají, a jaksi v té honičce, zapomněli slušného chování k ostatním! To pro mnohé z nás, není žádnou novinkou, ale všimli jste si, že se podstatně zhoršilo chování i ve zdravotnictví? Nemluvě o péči, ale o tom si povíme jindy. Nezaznamenali jste to? Gratuluji, patříte mezi šťastlivce, lze k tomu jen dodat, važte si toho.

čekárna u lékaře

Většina populace navštěvuje lékaře, když už opravdu musí, to znamená, že pouze v nemoci a na nějaké preventivní prohlídky moc nedbá, pak bohužel narazí na špatné chování, které je tuplem odradí od lékaře! Pravdou je, že nelidský přístup některých sester a doktorů, tu byl vždy, ale teď je to snad nový trend.

 Jako první, vždy mluvíme se zdravotní sestrou, která nás k lékaři uvede. Když se k vám, ale nechová zrovna nejlíp, vy pak máte pocit, že vlastně otravujete, nebo jste na obtíž. Nemusí tak jednat jen sestra, ale následně i lékař či lékařka, nebo jakýkoliv specialista, kterého zrovna navštěvujete.

Po takové návštěvě, raději nejdříve zkoušíte samoléčbu, pokud je neúčinná, tak se vám návštěva zdravotnického zařízení nevyhne, ale s jakou nechutí tam jdete že?

Otázka zní, proč si lidé nechávají toto jednání líbit, a něco s tím nedělají!

teploměr a léky

Moc možností tedy není, kromě stížnosti, ale péči si platíte z těžce vydělaných peněz a proč by se k Vám, měl někdo chovat bez úcty, respektu, porozumění! Ačkoliv je lékařů ve všech sektorech málo, neznamená to, že jsou bohové a mohou vše.

Pokud máte problém, vždy si můžete stěžovat, buď přímo nadřízenému, nebo České lékařské komoře, dokonce i u Vaší pojišťovny, pokud je lékař u ní smluvně veden. Další možností je změna zdravotního personálu, ale upřímně si tím moc nepolepšíte, protože než seženete jiného lékaře bude to, chvilku trvat. Nebojte se, nenechte si nedůstojné jednání líbit, jinak se nikdy nic nezmění!